Aktivitetskalender

August:
14. august 2023 er 1. skoledag efter sommerferien.
31. august har skolen fødselsdag. Vi hejser flaget.

Oktober:
7. oktober er personalets dag. Forældrebestyrelsen og eleverne hygger lidt ekstra om personalet.
14. oktober holder vi motionsdag. Dagen planlægges primært af idrætslærerne.

November:
3. november er der skolefest.

December:

1. december har vi juleklippedag.
13. december er der luciaoptog i forbindelse med morgensamlingen.
21. december har vi mørkelæsedag. Dagen før vælger eleverne den bog, de ønsker at læse. Klasserne er sammen således at store elever læser for  -eller sammen med de små elever. Eleverne læser i grupper på 2-3 elever. De får et lys og hele skolen er oplyst med levende lys.

Februar:
Fastelavn afholdes fastelavnsmandag eller fredagen før fastelavn. Børnene møder udklædte og der er tøndeslagning i hallen umiddelbart efter morgensamling.

Marts:
26. april er der forældredag. Forældre er velkomne til at være med i undervisningen.

Maj/juni:
8. maj er der trivselsdag.
I maj og juni er der tradition for at kontaktforældrene arrangerer klassearrangementer enten ude af huset eller på skolen.

Sidste skoledag. 6 årgang pynter skolen om morgenen, alle døre er låst frem til kl. 08.00. Når dørene åbnes står hele 6. klasse klar til at hilse på både elever, forældre og personale. der er udvidet morgensamling, hvor 6. klasse siger tak til deres lærere og feriesangen synges. i løbet af dagen spiller 6. klasse rundbold mod personalet - herefter har 6. klasse fri. Øvrige elever rydder op hygger i klasserne indtil kl. 13.45 hvor vi mødes og synger feriesang.